KIKO LUSCIOUS CREAM LIPSTICK 511

/
0 Comments

Opzoek naar de juiste felrode lipstick is zeker geen fluitje van een cent. Welke kleur rood maakt je tanden niet geel? Staat ie wel goed bij je huid? Dat soort vragen krijg je dan. Toen ik in Rome bij de Kiko aan het snuffelen was kwam ik een prachtige kleur rood tegen, maar... is de lipstick wel goed?
Let's find out!


Verpakking 
Moet ik hier überhaupt nog wat over zeggen? Wauw. Wauw. Wauw. De verpakking vind ik echt PRACH-TIG! Je schuift vanaf de bovenkant de lipstick naar beneden. De dop blijft als het ware in de omhulsel steken. Het is lastig uit te leggen, maar het heeft zeker iets bijzonders! Verder is de verpakking zilver met een holografische glans, ik heb er opnieuw maar één woord voor: Geweldig! Als klap op de vuurpijl is ook nog het logo van Kiko gedrukt in de lipstick. Mag ik even gillen? (10/10)

Pigmentatie
De pigmentatie is naar mijn mening perfect. De lipstick dekt met een laagje en hoeft dus niet opgebouwd te worden. Daarbij gaat ook niet in de lijntjes van je lippen zitten, helemaal prima dus. De lipstick heeft een mooie glanzende finish. Niks op aan te merken. (10/10)


Substantie
Zoals de soort het als aangeeft is deze lipstick een 'cream' lipstick. Hij is lekker romig en makkelijk aan te brengen. Het is echt een moisturising lipstick, je hoeft niet bang te zijn dat je lippen uitdrogen.  (8/10)

Staying POWER
Daardoor geeft dit rode kleurtje wel ontzettend snel af, iets wat ik erg vervelend vind, vooral bij het eten of drinken. Ook heb ik continu het idee dat ik 'm per ongeluk uitveeg. Niet echt prettig... Als je een robot bent, je niet hoeft te eten of drinken en je haar niet langs je lippen gaat blijft de lipstick prima zitten. (5/10)



Conclusie
De lipstick is echt prachtig, de kleur, de substantie, maar ik moet wel continu opletten dat ie nog goed op mijn lippen zit. Geen lipstick voor een diner bij romantisch kaarslicht. De producten van Kiko zijn ook niet heel makkelijk verkrijgbaar, je moet het product of in het buitenland kopen of online bestellen. De prijs en de verpakking vind ik dan weer wel top en het is een prachtige kerst rode kleur! Al met al is het dus een lipstick met z'n voor en nadelen.

Inhoud: 3,5g (10/10)
Houdbaarheid: 18 Maanden (8/10)
Verkrijgbaar: Kiko Webshop (6/10)
Prijs: €5,00 (8/10)

Cijfer: 8



You may also like

Geen opmerkingen :